Wrong email or password! Try one more time.

Forgot password?

Username should only contain alpha-numeric characters.

An account with this email already exists.

Password should contain at least 6 characters.

An email with a confirmation link has been sent to you.

Did you forget your password? Don't panic. Enter your email address,
and we will email you a link where you may create a new password.

If this address exists, we will send you an email with further instructions.

Back to authentication

Adaug nofollow pentru bannere publicitare?

Adaug nofollow pentru bannere publicitare? - răspuns de Matt Cutts

Rezumat:

Atunci când folosiţi o reţea de publicitate standard - este foarte probabil că aceasta deja blochează roboţii motoarelor de căutare, astfel încât cel mai des nu trebui să vă faceţi griji în legătură cu aceasta. Totuşi atunci când vindeţi direct această reclamă - ar trebui să adăugaţi eticheta nofollow, prin aceasta indicând faptul că este vorba de un link plătit, şi motoarele de căutare n-ar trebui să transfere PageRank sau alte semnale.

 

Răspunsul lui Matt:

Dacă cineva cumpără un link text de pe website-ul meu, adaug eticheta nofollow pentru a se vedea că e un link plătit. Trebuie să fac acelaşi lucru şi pentru bannere publicitare?   În general, când vorbim despre reclame online, marea majoritate a acestora sunt cumpărate prin schimburi de reclame sau diverse reţele de publicitate care blochează deja aplicaţiile bot. Pentru că nu vor ca roboţii motoarelor de căutare să analizeze anunţurile. Nu vor să altereze numărul de vizualizări sau click-uri sau orice altceva. Deci, dacă apelezi la un pachet de reclame standard, de cele mai multe ori redirecţionările duc către pagini blocate de robots.txt sau care într-un fel sau altul nu permit scanarea de către motoarele de căutare.  

De obicei, nu e nevoie să pui eticheta nofollow pentru bannere

Atunci când vinzi chiar tu direct un link, şi singura diferenţă e că este vorba de o imagine, dar nu un  link text, dacă cineva a plătit pentru el în mod conştient, atunci da, aş pune o etichetă nofollow pe linkul respectiv. Chiar dacă e o imagine.   Revin totuşi cu ideea că, în majoritatea cazurilor, Google gestionează bine anunţurile-imagine tipice şi genul acesta de lucruri. Pentru ca să nu transfere PageRank, iar lucrurile să fie tratate în mod adecvat. Deci dacă despre asta e vorba, eu nu mi-aş face griji.

de Matt Cutts - Directorul Departamentului de Calitate a Căutării, Google

 

Videoclipul original: