Wrong email or password! Try one more time.

Forgot password?

Username should only contain alpha-numeric characters.

An account with this email already exists.

Password should contain at least 6 characters.

An email with a confirmation link has been sent to you.

Did you forget your password? Don't panic. Enter your email address,
and we will email you a link where you may create a new password.

If this address exists, we will send you an email with further instructions.

Back to authentication

Ce ar trebui să includeţi într-o cerere de reconsiderare?

Ce ar trebui să includeţi într-o cerere de reconsiderare? - răspuns de Matt Cutts

Rezumat:

În general – o cerere de reconsiderare ar trebui să fie compusă din două parţi: mai întâi, ar trebui să enumeraţi toate încălcările de care vă faceţi responsabil şi să asiguraţi Google că ele au încetat, iar în al doilea rând – să aduceţi dovezi clare şi convingătoare că nu veţi mai viola principiile de calitate Google pe viitor. De asemenea – ar fi bine să păstraţi totul în interiorul cererii, evitând legăturile către alte locaţii online. La nevoie – aţi putea utiliza documente sau foi de calcul Google.

 

Răspunsul lui Matt:

Am făcut şi un filmuleţ despre asta. Cred că Brian White şi Rachel (analist în echipa de combatere a spamului web), şi-au spus şi ei punctul de vedere. Dar o sa vă expun perspectiva de la nivel înalt şi câteva lucruri la care să vă gândiţi.   La nivel înalt, scopul cererii dumneavoastră de reconsiderare este: mai întâi, să anunţaţi Google că aţi încetat să mai încălcaţi politicile de calitate – linkuri plătite, cloaking, scraping, pagini doorway. Indiferent de caz, trebuie să dovediţi clar şi convingător că acest lucru a încetat. Comportamentul a încetat şi aţi remediat pe cât posibil situaţia. Deci, dacă aţi cumpărat linkuri, aţi scos cât de multe puteţi. Al doilea aspect al cererii de reconsiderare este să ne asiguraţi, cu bună credinţă, că acest lucru nu se va mai întâmpla. Noi nu putem spune pur şi simplu „hm… se pare că acest site a fost reformat. OK, hai să-i eliminăm penalizarea manuală”. După care ei să recurgă din nou la spam sau la vechile trucuri.   În schimb, ar trebui să vă puneţi în locul celor de la Google şi să vă gândiţi: cum am putea convinge Google cel mai bine că ne-am schimbat şi că acest comportament a încetat, că am remediat tot ce era de remediat şi că nu se va mai întâmpla? Includeţi lucruri importante – precum informaţii despre site-urile pe care le-aţi contactat, dacă aţi eliminat linkuri, de exemplu. Dacă aţi folosit serviciile unui consultant SEO care v-a înşelat recurgând la acţiuni imorale, atunci ar trebui să ne daţi mai multe detalii despre ce s-a întâmplat. Spuneţi-ne despre reţeaua de linkuri sau despre consultantul SEO, lucruri de genul acesta. Dacă a fost vorba de cineva intern, ce aţi făcut pentru a vă asigura că nu se va mai întâmpla?

O companie mare a trimis o cerere de reconsiderare

Şi povesteau despre cum au organizat un program de training intern, pentru ca pe viitor angajaţii să înţeleagă ce acţiuni reprezintă încălcări ale principiilor noastre de calitate şi care sunt OK. În principiu, cu cât faci mai multe pentru a aduce dovezi clare, convingătoare, cu atât mai uşor este pentru Google să facă evaluarea. Ideal ar fi să includeţi cât mai multe informaţii posibile chiar în interiorul cererii de reconsiderare. Suntem suspicioşi dacă introduceţi hyperlinkuri către diverse adrese. Dacă nu ştim unde ne trimite hyperlinkul, ne vom gândi că cineva e posibil să încerce să ne infecteze cu malware sau ceva asemănător. Puteţi include linkuri către un document sau foaie de calcul Google dacă doriţi să indicaţi site-urile pe care le-aţi contactat pentru că aşa este posibil ca noi să vizualizăm acele tipuri de documente fără să ne facem griji despre ce aţi putea include sau să dezvăluim identitatea persoanei care examinează cererea de reconsiderare.   De regulă, când încerci să convingi pe cineva, trebuie să te asiguri că demonstrezi că ai investit mult efort, că ai încercat să remediezi lucrurile, şi că, practic, nu se va mai întâmpla din nou. Şi cu cât verificăm mai mult sau încercăm să evaluăm dacă în acest moment eşti hotărât să nu mai încerci trucuri dubioase sau dacă lucrurile nu vor devia din nou, cu atât mai uşor este pentru Google să spună: „OK, se pare că lucrurile arată bine, haideţi să acceptăm cererea de reconsiderare”.

de Matt Cutts - Directorul Departamentului de Calitate a Căutării, Google

 

Videoclipul original: